Najczęściej zadawane pytania

Poniżej odpowiadamy na najczęściej zadawane pytania, aby zapewnić Państwu pełne zrozumienie naszej oferty oraz ułatwić proces wyboru idealnej przestrzeni biurowej.

Wynajmując gabinety i biura, oferujemy elastyczne umowy z dwumiesięcznym okresem wypowiedzenia. Na życzenie możemy także rozważyć umowy wieloletnie, dostosowane do indywidualnych potrzeb najemcy.

Dla przestrzeni usługowych, gastronomicznych oraz open space, okres umowy jest ustalany indywidualnie.

Opłata najmu zawiera nieograniczony dostęp do wynajmowanej przestrzeni. W ramach jednej, zryczałtowanej opłaty za media i utrzymanie części wspólnych, zapewniamy dostęp do prądu, wody, ogrzewania, usługi wywozu odpadów oraz utrzymanie czystości w częściach wspólnych.

Wysokość kaucji w przypadku biur i gabinetów jest równa dwukrotności miesięcznego czynszu brutto, wraz z opłatą za media i utrzymanie części wspólnych. Natomiast w lokalach usługowych, gastronomicznych oraz przestrzeniach open space, kaucja jest ustalana indywidualnie.

W przypadku lokali dostępnych od ręki otrzymają Państwo klucze w dniu podpisania umowy. W innych sytuacjach termin odbioru lokali jest uzgadniany indywidualnie z naszym przedstawicielem.

Tak, jest to możliwe. Jednakże, po zakończeniu umowy, zobowiązani są Państwo do wyrejestrowania siedziby firmy z wynajmowanego lokalu w ciągu 30 dni.

W ramach wyposażenia oferujemy oświetlenie, zasłony, punkty elektryczne oraz podłogę. Niemniej jednak, meble nie są uwzględnione w ramach wyposażenia.

Oczywiście, na początku każdego miesiąca wystawiamy fakturę VAT za bieżący miesiąc najmu oraz opłatę za media i utrzymanie części wspólnych. Płatność powinna być dokonana do 15. dnia miesiąca.

Nie, umeblowanie lokali pozostawiamy w gestii najemców.

Oczywiście, oferujemy zarówno jednorazowe, jak i cykliczne usługi sprzątania. Prosimy o kontakt w celu uzyskania aktualnych informacji dotyczących cen i dostępności.

Nie ma ogólnego dostępu do sieci Wi-Fi w budynku, jednak każdy lokal posiada własne przyłącze światłowodowe i istnieje możliwość zawarcia umowy z dostawcą we własnym zakresie.

Tak, wszystkie lokale są wyposażone w klimakonwektory.

Tak, w budynku jest centralne ogrzewanie.

W przypadku biur i gabinetów, koszty prądu są już zawarte w miesięcznej opłacie ryczałtowej za media. Dla lokali usługowych i gastronomicznych, zużycie prądu jest rozliczane na podstawie podliczników.

Budynek jest wyposażony w cyfrowy system domofonowy, umożliwiający dostęp za pomocą indywidualnego kodu, co pozwala na swobodne wejście o każdej porze.

Najbliższy parking dostępny jest w podziemnym garażu Narodowego Forum Muzyki, oddalonym o zaledwie 200 metrów od budynku. Ten ogólnodostępny, płatny parking oferuje kilkaset miejsc postojowych.

W zależności od położenia w budynku, z okien można cieszyć się panoramą Wrocławia obejmującą Plac Solny, ulicę Karola Szajnochy lub Kazimierza Wielkiego. Widok ukazuje, tętniący życiem krajobraz miasta i jego niepowtarzalny urok.

Compare listings

Compare